Tinta in pero (Hip hop) predstavlja skupino v drugačni glasbeni podobi, kot smo je bili vajeni do sedaj. Pesniki z vsakim novim izdelkom raziskujejo in nadgrajujejo svojo glasbeno pot. Stalnica ostajajo kakovostna besedila v slovenščini, kot bi bila pisana s tinto in peresom. Istoimenska skladba z igrivim besedilom, udarnimi in nalezljivimi refreni ter prepoznavno melodiko je nova stopnica v glasbenem ustvarjanju skupine.
Foto: Mops
Alan Vitezič: “Tinta in pero je aranžirana v nekakšnem jing in jang stilu. Umirjena kitica ter udaren refren. Nasprotji, ki odlično dopolnjujeta idejo besedila. Ko sem v studiu zaigral komad na akustiko, je Peter predlagal, da poskusimo kitice umiriti, refren pa odigramo na polno. Brez posebnih navodil smo postavili komad v pol ure. Ko bend snema naenkrat in diha kot eno, se najboljše stvari zgodijo v trenutku!”
Foto: Mops
Tako kot lanskoletni singel Čip je bila tudi skladba Tinta in pero (Hip hop) posneta v Lotos Music Recording Studiu, kjer člani skupine iščejo inspiracijo za nove glasbene zgodbe in neomejeno ustvarjajo. S kitaristom Petrom Deklevo, ki se podpisuje tudi kot producent, so končno podobo skladbe ustvarili v ljubljanskem studiu Codelli ter francoskem mastering studiu La source.
Istočasno s singlom je izšel tudi videospot Tinta in pero, ki nadaljuje tradicijo izvirnih video podob skupine Društvo mrtvih pesnikov. K ustvarjanju videospota so povabili hiphoperke Plesnega studia Novo mesto ter oboževalce skupine, ki so na snemanje prišli iz vseh koncev Slovenije. Enega prvih slovenskih videospotov v 4k resoluciji je posnel direktor fotografije Marjan Cerar-Mops, ki je Alanovo idejo o dvominutnem neprekinjenem začetnem kadru spota realiziral s kamero na mobilnem kolesu.
Pesniki z novim izdelkom vstopajo v leto glasbe, saj novi singel napoveduje njihov osmi album, ki bo izšel v drugi polovici leta. Člani skupine so material že posneli in bodo čas do koncertne sezone preživeli v postprodukciji. Obljubljajo žanrsko raznolik projekt, ki ne bo razočaral …